1998 Diablo GT
Po vzore úspešných modelo SE30 a SE30 Jota predstavil ešte v roku 1998, teda tesne pred faceliftom súťažný špeciál určený na cesty. Model mal množstvo štylistických zmien, veľa karbónových prvkov, rozšérenú karosériu, zosilnené chladenie v štýle pretekársk špeciálov, vzadu pribudol difúzor, na streche sa nachádzal centrálny nasávací otvor a zadný spojler zmizol. Pod kapotou sa objavil nový motor V12 s objemom 6,0 litra a maximálny výkon narástol na 429 kW (583 koní) a maximálny krútiaci moment činil tentokrát 630 Nm. Prevodovka bola aj naďalej päťstupňová akurát mala prevody prispôsobené dynamike auta. Svojho času bolo Diablo GT s oficiálnou maximálnou rýchlosťou 346 km/h jedno z najrýchlejších sériových automobilov. V interiéri boli použité športové škrupinové sedadlá, päťbodové bezpečnostné pásy a množstvo karbónových prvkov.