Easy. Prepáčte, že som použil anglický výraz, ale presne to, mi napadá, keď si na Octavii RS odjazdím hoci len pár kilometrov. Chápem každého zákazníka a osobne mi som nekonal inak.
Jazdný prejav? Skôr asertívny, než agresívny, ale to je pochopiteľné, na zadných sedadlách RS-ky sa často nachádza detská sedačka, možno dve. A to mali na pamäti aj vývojári keď ladili podvozok. Je presne v strede medzi ostrým športovým a komfortným. Práve preto je každodenné jazdenie príjemné a pohodlné. Nečakajte presnosť triafania vrcholov zákruty Civicu Type R, rovnako ani spätnú väzbu na volant á-la Megane RS a už vonkoncom nestrieľa z výfuku tak ako i30N. Tieto ambície boli Octavii RS cudzie, no dokáže vás odmeniť ak sa rozhodnete ostať na plyne a trocha roztopiť stres z práce. Je presná, na plyne živá a prirátajte k tomu aj možnosť manuálne radiť niektorú z rýchlostí a pocity pretekára máte k dispozícii aj pri zjazdoch z diaľnice. Tam je zvyčajne aj najlepší asfalt, s ktorým si Octavia RS rozumie.