Interiér
Opäť je to koncert praktických detailov a po prvý raz aj väčšieho množstva nečalúnených plastov, ktoré odrážajú filozofiu šetrenia výrobných nákladov. To však zistíte iba pri pohľade na dvere, inak sú materiály na veľmi dobrej úrovni a poteším vás – v porovnaní s koncernovým bratom, ktorý využíva ešte viacej plastov a to aj v oblastiach, kde to je na očiach prakticky stále. Áno, hovorím o palubnej doske, ktorá je v prípade Enyaqu čalúnená príjemnými materiálmi. A na výber máte aj možnosť čalúnenia umelou kožou a rôznymi farbami, takže si váš Enyaq môžete prispôsobiť podľa vašej chuti.
A ak už hovoríme o praktických riešeniach, tak volant stále používa klasické gombíky a otočné ovládače, takže sa nemusíte hádať s dotykovými ovládačmi. Veľký až 13“ displej je dnes v rámci kategórie ekologických áut zrejme povinnosť a jeho ovládanie je intuitívne, body stráca iba za svoje reakcie na stlačenie kým sa nezahreje. Opäť je to však jediná výčitka, okrem nej niet dôvodu k výraznejším pripomienkam. Centrálny a malý displej poskytne základné informácie, tieto informácie by sa však mohli zobraziť aj na veľkom centráonom displeji. K tomu ešte prirátajte aj obrovský Head-Up Displej, ktorý má aj funkciu rozšírenej reality, ktorá prispieva k lepšej navigácii. Alebo to skôr budete považovať za hračičku.
Vnútri je dostatok priestoru pre štyri dospelé osoby a kufor má základný objem 585 litrov, po sklopení z toho bude 1 710. Opäť nechýbajú háky ani inteligentné riešenia, ktoré ocení každý. Palec hore, v Škode vedia, že aj elektro fanúšikovia ocenia praktické riešenia.