Test: Opel Astra 1,2 Turbo Ultimate – Za peniaze všetko

Interiér

Je decentný, no zároveň atraktívny ako aj jedinečný a typický Opel, to jest praktický. Znamená to napríklad manuálne ovládanie klimatizácie, ktoré „bratia“ nemajú. Podobne sú na tom aj sedadlá  AGR certifikátom pre ochranu vašej chrbtice. A pochváliť musíme aj odkladacie možnosti, tých je skutočne dostatok. Osobitú pochvalu si zaslúži stredová konzola. Nielen pre jej objem, ale aj pre fakt, že je klimatizovaná.

Kritika? Nuž iba a jedine displej vodiča, ktorý je síce 10-palcový no túto plochu nedokáže využiť tak ako jej konkurencia. To je slabá stránka a možností prepínania jednotlivých zobrazení sú skromné, rovnako aj grafika by si zaslúžila update. Zachraňuje to displej spolujazdca, ktorý má rovnakú uhlopriečku ako virtuálny kokpit. Nechýba konektivita, ktorú istú aj vstavaný navigačný systém. Nechýba ani Hi-Fi systém so subwooferom a šiestimi reproduktormi, ktorý celkom slušne ozvučí interiér.

Priestorové pomery sú štandardné. V tomto smere Astra nijako nevybočuje zo štandardu a vpredu ponúka dostatok priestoru, ako aj vzadu. Ak potrebujete viac, logicky si zvolíte verziu kombi, ale aj štandardný hatchback poskytne dostatok priestoru pre klasickú štvorčlennú rodinu, výnimkou bude iba cesta na dovolenku, ktorú však väčšina rieši strešným boxom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: MG EHS Plug-in Hybrid Exclusive – Dobré PHEV pod 40!

Sánka o hruď: Liberty Walk upravili Countach