Interiér
Dva 10 palcové displeje sú zaliate do čierneho lesklého plastu a rovnaký nájdeme aj na stredovej konzole. Áno, na fotografiách to vyzerá efektne, no veľmi často budete musieť odstraňovať odtlačky prstov. Displeje majú síce lepšie rozlíšenie, no grafika, je stále jednoduchšia c porovnaní s konkurenciou. Prístrojový panel neponúka klasický vzhľad, čo je škoda, otáčkomer je „teplomerový“ tento fakt vám však v prípade, že máte automatickú prevodovku vadiť nebude. Stredový displej infotainmentu ponúka viacero možností, vrátane zrkadlenia telefónu a je vcelku fajn spracovaný.
Osobitnú pochvalu si zaslúži stále ešte mechanické ovládanie klimatizácie, tentokrát je však spracované po novom a ladí so zvyškom interiéru. Nechýbajú ani gombíky na vyhrievanie/ventiláciu sedadiel, či osobitne na vyhrievanie volantu. Tlačidlo som symbolom auta vás okamžite prepne do režimu asistenčných systémov, kde si môžete aktivovať, respektíve deaktivovať jednotlivé funkcie.
Poďme na sedadlá. Ak máte príplatkové s označením AGR, tak sa môžete tešiť na vynikajúcu oporu chrbta aj správnu polohu opierky hlavy a ako bonus sa ponúka masážna funkcia. Podobne aj poťah sedadla vyzerá byť odolný a navyše dvojfarebné prevedenie sedadiel takisto zvyšuje optický sexappeal auta. Vzadu je priestoru akurát, základný objem batožinového priestoru je 422 litrov. Ak potrebujete viac bude k dispozícii aj klasické kombi.