Test: MG EHS Plug-in Hybrid Exclusive – Dobré PHEV pod 40!

Plug-in hybrid

Unikátnym technickým riešením je 10-stupňová automatická prevodovka, pričom 4 prevody sú určené pre elektromotor a 6 rýchlostí má k dispozícii spaľovací motor. Prevodovka je v podstate robotizovaná manuálna prevodovka, ktorá by omeškanie výkonu pri preradení mala vykrývať elektromotorom. Udávaný dojazd 52 kilometrov v režime WLTP je reálny v lete, pri klesajúcich teplotách to je logicky o čosi menej. Kombinovaná spotreba pri svedomitom nabíjaní každých 60 kilometrov by mala predstavovať 1,8 l/100 kilometrov. Realita závisí od toho, koľko najazdíte cez deň. Ak je to zhruba 50 kilometrov a v noci nabíjate, ste v pohode. Ak jazdíte viac, no nabíjate pravidelne, dokážete spotrebu udržať na úrovni 4,5 litra benzínu na 100 kilometrov. To, čo musíme pochváliť je komfortný podvozok, ktorý však poskytuje dobrú oporu v zákrutách a športová jazda nie je problém.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Chevrolet C2 s motorom V10 z Lamborghini: Nič krajšie dnes neuvidíte

Test: Opel Astra 1,2 Turbo Ultimate – Za peniaze všetko