Test: MG EHS Plug-in Hybrid Exclusive – Dobré PHEV pod 40!

Interiér

A nielen zvonka, ale aj zvnútra cítiť tento veľkostný benefit. Funguje to výborne, označenie rodinné auto získa MG ihneď po nasadnutí za volant a zároveň zistíte, že orientácia v menu je trocha komplikovaná. Nie naschvál, len to zrkadlí odlišnú filozofiu. Najskôr na klavíri tlačidiel  musíte nájsť tlačidlo klimatizácie a potom na takmer monochromatickom, rozumej dvojfarebnom, displeji vykonať vašu zmenu. Inak je displej plnefarebný a má aj vysoké rozlíšenie, takže jednoduchá grafika prekvapila. Spočiatku to bude komplikované, následne si na to zvyknete. A zistíte, že základný displej ponúka možnosť prepnúť na režim ovládania klimatizácie. Osobne však túto možnosť akceptujem, no nepreferujem u áut. Naopak, to, čo ma potešilo bola kvalita spracovania, ktorá je vyslovene prekvapujúca. V pozitívnom slova zmysle. Kožou potiahnutý volant, čalúnenie stredovej konzoly, kvalitná imitácia kože, chrómované rámiky, čo taký detail ako farebné odlíšenie gombíkov na ovládacích páčkach. A nezabudnime na športový tvar sedadiel, či mäkkú lakťovú opierku. Atmosféra za volantom je rozhodne príjemná.

A ak EHS nešetrí priestorom, tak nešetrí ani informácia, Digitálny displej s uhlopriečkou 12,3 palca poskytne skutočne množstvo informácií. Napríklad nielen tlak v pneumatikách, ale aj ich teplotu, alebo centimetre od prekážky. Sú to detaily ale ilustrujú iný a zároveň svedomitý prístup konštruktérov. Spomínať konektivitu Apple Carplay a Android Auto je snád už aj zbytočné, podobne ako perfektne zvládnutú 360º kameru. Stupeň Exclusive má skutočne k dispozícii všetko vrátane obrovského strešného okna.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Chevrolet C2 s motorom V10 z Lamborghini: Nič krajšie dnes neuvidíte

Test: Opel Astra 1,2 Turbo Ultimate – Za peniaze všetko