Test: Kia XCeed PHEV: Netankuj, nabíjaj!

Jazda

Na elektrinu pokojná a rozvážna. Napokon výkon elektromotora na úrovni 44 kW (60 koní) a 170 Nm maximálneho krútiaceho momentu vám aj tak nerozhojdá genitálie, ale ekologicky orientovaní vodiči sa aj tak nezvyknú ponáhľať. Ak ste predsa len cholerik za volantom, odporúčam režim Sport, ktorý riadi spaľovací a elektrický hnací orchester tak, že dostanete dokopy 104 kW (141 koní) a 265 Nm maximálneho krútiaceho momentu a to znamená, že z 0 na 100 km/h zrýchlite za rovných 11 sekúnd. Slušné! Maximálka je 188 km/h.

Podvozok? Mierne tvrdší ak chcete niečo mäkšie musíte si zvoliť 16-palcové disky kolies. Ale osobne by som oželel mierne tvrdší charakter a zvolil by som 18-tky, napokon auto musí aj vyzerať. Estetika je rovnako dôležitá pointa ako dynamika. Zákruty vyberiete s prehľadom, riadenie je mimoriadne presné a dobre vyvážené aj s ohľadom na vynikajúcu spätnú väzbu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Project Maybach concept je poctou Virgilovi Ablohovi

Test: Mercedes-EQ S: Game changer