Motor
Pod kapotou sme mali motor 1.0 T-GDi s maximálnym výkonom 73,5 kW/100 koní, ktorý v prípade, že máte k dispozícii sedemstupňový dvojspojkový automat poskytuje maximálny krútiaci moment na úrovni rovných 200 Nm. Nechýba mikrohybrodná technológia. Dynamika je priemerná, z 0 na 100 km/h zrýchli Bayon za 12,4 sekundy a maximálna rýchlosť sa pohybuje na úrovni 176 km/h. Opäť je to priemer v triede, športovú dynamiku tu nehľadá takmer nikto. A v reálnej premávke sa táto verzia prejavuje dostatočne potentná na to, aby ste s ňou dokázali jazdiť podľa vlastných predstáv. Práve vaša pravá noha určí priemernú spotrebu, dokážete sa pohybovať od piatich litrov na 100 kilometrov až po 6,9 litrovú hranicu ak sa radi na cestách zabávate. Väčšina majiteľov však bude kulminovať na hranici šiestich litrov, čo je vynikajúca hodnota.
Osobitne by som však vyzdvihol komfort automatu, ktorý sa mi k autu hodil viac ako manuál. Dokonca by som bez neho Bayon ani nechcel. Dôvod je jednoduchý – jazda v meste. Okrem toho sa mi páči retro vzhľad prevodovej páky, takže manuálne radenie rýchlostí vás pobaví a občas možno podradíte zo zábavy tak ako ja.