Test: Hyundai Bayon 1.0 T-GDi DCT7 Style: Malá kopa pýta viac

Interiér

Vidíte správne. Rozdiely medzi palubnou doskou i20 a Bayonu sa pohybujú v milimetroch, tvary sú takpovediac identické. Takže opäť pochválim geniálnu grafiku virtuálneho prístrojového panelu, ktorá sa spolieha na klasické zobrazenie ručičkových prístrojov. A má veľmi vysoké rozlíšenie, čo v danej triede nie je zvykom.  Znamená to sekundovú orientáciu v poskytovaných dátach. Ak vám chýba sci-fi režim, tak musím vás poteším: je v ponuke. Hoci ak mám aktivovanú navigáciu, radšej ju sledujem na stredovom displeji, než by som neustále sklápal zrak na prístrojový panel. A kadejaké 3D kocky s číslami a číselne vyjadrenými otáčkami motora osobne nepovažujem za prehľadný prístrojový panel.

10,2“ dotykový displej multimediálneho systému je ďalšia chuťovka. Prehľadné menu ako aj orientácia v ňom je intuitívne ako aj skratky pod displejom pomôžu dostať sa tam, kde potrebujete. Nastavíte si všetko rýchlo, logicky, a prehľadne. Niektorí európski výrobcovia by sa mohli priučiť. Bezdrôtový Apple Carplay a Android Auto je samozrejmosť. To všetko dopĺňajú ešte aj hardvérové tlačidlá. Hyundai nepodľahol šetreniu eurocentov a vodič dokáže ovládať všetko naslepo. Všetko má svoje tlačidlo a tak vnímate aj fakt, že máte k dispozícii vyhrievanie všetkých sedadiel (áno aj tých vzadu) ako aj volantu. Opäť v tomto smere prekonáva Hyundai niektorých najprémiovejších výrobcov. A to za zlomok ceny! Komfort sedenia vpredu je vynikajúci, v tomto smere nemáme čo vyčítať.

Priestorové pomery zodpovedajú triede, ak treba dokáže Bayon povoziť štvorčlennú rodinu s elementárnou dávkou komfortu. Batožinový priestor má objem 411 litrov sa mení po sklopení na hodnotu 1 205 litrov. Toto je však štandard, ale stačí.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: Suzuki Swift 1,2 Dual Jet Mild Hybrid