
Pohon
Opäť by to nebola Honda, ak by si nerazila teóriu vlastnej cesty. Tou je v tomto prípade hybridný systém, ktorý je v podstate prevzatý z modelu CR-V. A ten je prevzatý s diesel-elektrických lokomotív. 1,5-litrový motor je v tomto prípade poháňa generátor prúdu a o pohon sa takmer výlučne stará elektromotor. Takmer výlučne preto, lebo existuje takzvaný diaľničný prevod, ktorý sa aktivuje v rozmedzi 90 až 120 km/h. V tomto prípade poháňa predné kolesá samotný spaľovací motor, inak je však z pohonu auta vylúčený. Výhodu to prináša v tom, že motor pracuje pri efektívnych otáčkach a využíva Atkinsonov cyklus tak, aby dosiahol, čo najnižšiu spotrebu.
Maximálny výkon spaľovacieho motora je 72 kW (98 k) a maximálny výkon elektromotora je 80 kW (109 k). Nielen maximálny výkon, ale aj maximálny krútiaci moment je v tomto prípade výrazne vyšší u elektromotora. Je to 131 Nm verzus 253 Newtonmetrov a to znamená, že hybridný pohon Hondy Jazz poskytuje autu celkom zaujímavé jazdné parametre. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h absolvuje za 9,4 sekundy a maximálna rýchlosť je 175 km/h. Stačí? Musí, napokon oficiálne sa rýchlejšie ako 130 km/h jazdiť nemá a navyše je hlavné teritórium využitia najmä mesto.
Tabuľka technických údajov sľubuje priemernú spotrebu na úrovni 3,6 litra na 100 kilometrov a Jazz Hybrid ju v praxi nemá problém dosiahnuť. V tomto smere plní sľuby Honda efektívnejšie ako Toyota, ktorá sa hybridnému systému venuje dlhé roky. V praxi nie je problém dosiahnuť priemer pod úrovňou štyroch litrov a najmä v mestskej premávke tento údaj rozhodne poteší. A Honda nemení túto hodnotu ani na diaľnici, kde sa priemerná spotreba rovnako pohybuje pod úrovňou piatich litrov.