Test: Dacia Spring Expression Electric 45: Za dvacku

Interiér

Jednoduchosť. V tomto prípade výraznejšia než vonku, no stále je to v norme. Nezabúdajme na to, že elektromobily sú drahá záležitosť a Spring funguje ako vstupná brána, či test ak chcete pre tých, čo by radi, len nevedia či áno. Paradoxne, práve pohľad na palubnú dosku ich môže odradiť. Tvrdé plasty, ovládanie klimatizácie z minulého tisícročia sa opticky bijú s filozofiou pohonu budúcnosti. Našťastie nechýba multimediálny systém s uhlopriečkou 7 palcov, ktorý dokáže zrkadliť telefón, má navigačný systém s mapovým pokrytím Európy a poskytuje aj príjem digitálnych staníc rádia a samozrejme, nechýba ani USB port. Je to presne to, čo väčšina vodičov potrebuje, aplikácie predsa fungujú aj v telefóne.

Predné sedadlá sú síce jednoduché, ale svoju úlohu odrobia tak ako majú, vzadu je priestoru menej, no vďaka kolmému sedeniu si tam nájdu priestor aj dospelí, hoci iba v rámci mesta. Napokon za hranice mesta nie je Spring ani určený. Variabilitu načakajte, zadné sedadlá nie sú delené, naopak základný objem batožinového priestoru na úrovni 290 litrov je viac než slušný a zmestí sa tam bez problémov aj podvozok z detského kočíka. Takže Spring môže byť s pritiahnutím za vlasy označený za rodinný. V rámci mesta samozrejme.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Test: Kia Proceed GT 1,6 T-GDi 7AT – Díky Kia!

Hasiči stále netušia ako uhasiť elektromobil