Interiér
V zásade ho môžeme označiť za festival gombíkov. Kým iní sa postupne zbavujú ovládacích prvkov, BMW sa ich stále prdŕža a to je pochvala. Veci nemenia polohu, jednotlivé predvoľby na multimediálnom systéme majú svoj gombík, hoci dotykový, ale stále v jednej polohe. Podobne aj hlasitosť na rádiu si stále ordinujete otočným gombíkom a ovládanie multimediálneho systému je nielen intuitívne ale vďaka otočnému ovládaču aj praktické a neomylné aj za jazdy. A ak by vám to nestačilo, tak v tom ptípade máte k dispozícii aj ovládanie pomocou gest. Je to síce mierne komické, to však bol aj iDrive v momente keď prišiel na trh.
V tomto smere je na tom BMW radu 5 asi najlepšie, hoci po estetickej stránke to zrovna nie je extra vábivé. Nie som veľký fanúšik striedania lesklej a matnej striebornej farby, klavírneho laku a imitácie vzorkovaného hliníka. V tomto smere si však interiér auta viete bez problémov doladiť podľa vlastného vkusu.
Po novom sa dívate na 12,3 palcový displej, ktorý sa stal štandardom, je prehľadný a samozrejme Apple Carplay funguje aj bezdrôtovo, takže je nový model kompatibilný s aktuálnymi smartfónmi, ktoré sa nabíjajú indukčne.
Bez akejkoľvek kritiky. To je charakteristika športových Alcantarou čalúnených sedadiel, ktoré sú, ako inak, za príplatok no ten stojí za to. Ideálna pozícia za volantom je niečo, čo vymyslelo práve BMW a ani po niekoľkých desaťročiach sa táto priorita nemení. Vzadu je dostatok miesta aj pre dospelé osoby, hoci tu musím povedať, že práve využiteľnosť priestoru na zadných sedadlách favorizuje modely X. Ak chcete mať dostatok miesta vzadu pre deti a dorast, musíte si kúpič prinajmenšom modelový rad 5. batožinový priestor s objemom 560 litrov je tiež využiteľný a dostatočný.