Tajomstvom unikátnosti bola vždy ručná práca. Množstvo prvkov, ktoré na aute obdivujete, si Peter dáva vyrobiť na zákazku. Nevyužíva teda katalógové diely rôznych úpravárenských firiem, Lightspeed Classic je originál, iba tak má hodnotu. Vyskladaných áut je dosť, originálov, ktoré dávajú pozor na detaily, je naopak málo. Úroveň prepracovanosti detailov dokumentujú aj disky kolies. Jasná inšpirácia diskami Fuchs, ktoré identifikovali klasické Porsche. O ich opätovnú popularitu sa postarala aj centrála Porsche v Stuttgarte, ktorá týmito retro diskami vyzbrojila limitovaný model Porsche 911 Sportclassic. Dnes ich už mnohé fabriky vyrábajú ako repliky viac či menej kvalitné. A uhádli ste, na tomto aute sú originálne disky, ktoré si Peter Vazal dáva vyrábať na mieru. Hoci to na prvý pohľad nevidno, sú trojdielne a ak chcete mať predstavu o tom, koľko trvá vyfrézovanie jedného stredu na disku kolesa, tak je to šesť a pol hodiny! Identickým procesom vznikajú aj spätné zrkadlá, no najväčšia pozornosť sa ujde sedadlám. Žiadne podobné inde nenájdete. Návrh a realizácia prebiehala tiež pod taktovkou Petra Vazala. Čas venovaný ich vývoju a výrobe sa zrejme ani nerátal. To, čo sa rátalo, bol výsledok. Vzhľad aj prepracovanosť sedadiel je na maximálnej úrovni, mechanizmus sklápania je sám osebe umeleckým dielom. Na rôznych výstavách už bolo záujemcov mnoho, no Peter licenciu či projekt na ich výrobu nepredal. Chce ich mať iba vo vlastných autách. Bodka. Je to tvrdohlavosť? Určite áno, no práve tá ho priviedla tam, kde je teraz.