Šéf koncernu VW preveril nabíjaciu sieť IONITY cestou do Talianska: Kritikou nešetril

Táto informácia je zaujímavá aj preto, že šéf siete IONITY Mihael Hajesch sa nedávno vyjadril, že by bolo načase ešte dalej rozširovať sieť, čo logicky znamená iba jedno: ďalšie stámilióny eur investované do spoločnosti. Je teda otázne, či sa akcionári, teda zakladajúce automobilky rozhodnú podporiť túto ambicióznu, zároveň však šialene drahú investíciu.

Skôr naopak, množia sa fámy o tom, že Audi plánuje vybudovať vlastnú sieť nabíjacích staníc pod názvom Audi charging hub, ktorý by majiteľov modelov e-tron poskytol prémiovú skúsenosť. Počas nabíjania majú totiž komfort príjemnej kaviarne s prístupom na internet, prípadne iné aktivity. Samozrejmosťou by mala byť aj najvyššia rýchlosť nabíjania až 300 kW a nízke ceny, vďaka 2,45 MWh lítiovým batériam, ktoré sa nabíjajú v noci pri najnižších cenách nabíjania. Ktovie, možno sa k projektu pridá aj Volkswagen.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Morgan CX-T: Bez pravidiel

Test: Suzuki SX4 S-CROSS 1,4 BOOSTERJET HYBRID: Nenápadný suverén