Snežná búrka, ktorá paralyzovala dopravu na diaľnici I-95 skončila s účtom 700 dolárov pre pasažiera, ktorý sa potreboval odviezť z letiska DULLES International Airport do svojho domova.
Andrew Peters z Richmondu chcel využiť služby UBERu a objednal si odvoz z letiska domov. Dĺžka cesty bola 120 míľ, čo je 192 kilometrov a konečná suma mala činiť 200 dolárov. No následné sneženie a problémy na diaľnici vyústili v neuveriteľnú 14 hodinovú jazdu namiesto pôvodne plánovanej dva a pol hodinovej. Na konci jazdy bol pán Peters veľkodušný a prihodil sprepitné na úrovni rovných 100 dolárov.
Na jeho prekvapenie však zistil, že ho spoločnosť UBER dodatočne vyúčtovala ďalších 400 dolárov, takže konečná suma sa vyšplhala na rovných 700 dolárov. UBER využil klauzulu zmluvy, že v prípade predĺženia jazdy sú oprávnení účtovať si vyššie sadzby. Peters sa odvolal a predstavitelia UBERu mu vrátili dodatočný poplatok 400 dolárov. Peters argumentoval tým, že on ako pasažier nemá vplyv na to, ktorou cestou pôjde jazdec UBERu a tým pádom to predĺženie jazdy nespôsobil on. Tento argument uznal aj UBER s tým, že uzavretie cesty je nepredpokladateľná udalosť tak pre zákazníka, ako aj pre samotného vodiča UBERu. Tak či onak 14 hodinová jazda nebola v ten deň najdlhšou, niektorí vodiči uviazli na diaľnici na dlhých 17 hodín.