Ferrari 296 GTB: Piccolo V12


Jednotlivé režimy volíte prostredníctvom eManettino, ktoré vám umožňuje prepínať rôzne režimy (EV, hybridný, Performance a Qualify, samozrejme posledne menovaný vám posyktne maximum výkonu), zatiaľ čo Side Slip Control teraz pracuje v súlade so snímačom elektrického posilňovača riadenia, ktorý poskytuje oveľa lepší odhad priľnavosti kolies. Na palube mte aj čosi ako „ABS evo“, ktoré pomáha pri brzdení tak, aby ste neprišli o priľnavosti kolies pri zatáčaní. Side Slip Control dokáže nastaviť posilňovača riadenia tak, aby ste dirft kontrolovali presnejšie a mohli si ho užiť. A nepôsobili ako blbec, keď roztrieskate svoje Ferarri v Budapešti.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Peugeot 308 SW: Rifle a biele tričko

Corvette C8 zaletela do bazéna. Výsledok je tragédia.