Všetko je super, ale diktát doby je neúprosný. Aj Ferrari potrebuje kombinovať elektrinu s benzínom.Medzi motor a 8-stupňovú dvojspojkovú prevodovku tak zaradili elektromotor. Nesie označenie Transition Manager Actuator, voľne preložené ako manažment prechodového režimu. Má 22 kilogramov a toto riešenie je identické ako v prípade modelu SF90, hoci v tomto prípade má prevodovka kratší prevod. Toto riešenie je navyše prevzaté z monopostov F1 a tým pádom nesie aj rovnaké označenieMGU-K. Motoru pridáva dodatočných 122 kW (167 koní), takže v konečnom súčte je systémový výkon 610 kW (830 koní) a 740 Nm maximálneho krútiaceho momentu. Pričom 315 Nm dodáva práve spomínaný elektromotor.
Here you'll find all collections you've created before.
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.PrijaťOdmietnuťZásady ochrany osobných údajov