Toto je SUV, ktoré dokážete naplno využiť. Poskytuje totiž miesto pre siedmich, pohon 4×4 a dokáže aj potiahnuť poriadne ťažký príves. To sa týka každého modelu. Hybridná verzia pridáva aj vynikajúcu priemernú spotrebu. A to aj napriek tomu, že pohon 4×4 je klasický, to znamená, že zadné kolesá poháňa kardanový hriadeľ a nie elektromotor, ako je to u Toyoty, či Lexusu. Taktiež je k dispozícii aj šesťstupňová automatická prevodovka a medzi motorom a prevodovkou je umiestnený elektromotor. Konštruktéri sa postarali aj o to, aby sa Sorento nestratilo ani v teréne. Podarilo sa. Výsledok nás veľmi príjemne potešil a okrem toho sme si užili aj interiér, ktorý je „vystajlovaný“ do posledného detailu. Ovláda sa veľmi príjemne a nechýba ani jeden prvok konektivity, ktorá je dnes medzi zákazníkmi žiadaná.