Nie, tento model nenahrádza F8 Tributo, ale podľa Ferrari iba „dopĺňa“ ponuku. Znie to síce neuveriteľne, ale výkonom sa vyrovná modelu 812 Competizione, napokon maximálny výkon turbodúchadlami prepĺňaného motora V6 a elektromotora, ktorý činí 610 kW (830 k) je doslova a do písmena šialený.
Priame porovnanie s modelom Ferrrari F12 tdf na trati vo Fiorane vychádza na rovnako, výsledný čas je 1:21 sekúnd. A to je zlá správa pre kráľovské dvanásťvalce. Zrýchlenie? Z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy, na 200 km/h za 7,3 sekundy. Maximálna rýchlosť? Za hranicou 330 km/h. Ešte stále plačete za klasickým dvanásťvalcom? Ja tiež, lebo kus duše s tým spod kapoty Ferrari odchádza.